пʼятницю, 9 грудня 2011 р.

Чим гралися наші батьки?


      Ми вирішили провести опитування та дізнатись, якими іграшками грались наші батьки, коли були маленькими.
     Яким же було наше здивування, коли ми дізнались, що у наших матусь не було ляльок Барбі, а в татусів - машин на дистанційному керуванні, роботів-трансформерів!!!
     В дитинстві  наші  мами полюбляли бавитись  м'якими іграшками, ляльками, пупсами та шити для них одяг, а батьки  грались маленькими олов'яними солдатиками, металевими машинками та залізницею.

Розповідь Урсол Насті

           Цього ведмедика звуть Банелін. Він улюблена іграшка моєї матусі. У неї було багато цікавих іграшок, але цей ведмедик їй подобався найбільше. З ним вона проводила вільний час. Їй іграшку подарувала її ненька і моя бабуся на день народження, коли їй було 6 років. Потім матуся стала дорослою і передарувала його мені.
Він і мені припав до душі й став моєю улюбленою іграшкою теж. Бабуся сплела ведмедикові одяг і підредагувала обличчя. Саме тому він виглядає як новий.


          А цей автомобіль мого тата. Він називається БЕЛАЗ. Цю іграшку подарував йому тато, коли йому було 5 років. Спочатку він ним бавився, а потім у нього поступово з'явилася ціла колекція таких автомобілів. Вони і до сьогодні стоять на полиці будинку.


Улюблені іграшки батьків

Денисюка Саші





Редьки Карини


Дєдукова Всеволода


Нажаль, не всі іграшки збереглися,
то ж ми змогли  послухати про них розповіді,  розглянути іграшки на малюнках та фотографіях


Щавінської Ані




Трачука Владика


Розповідь Вадима Білоброва


        Улюблена іграшка моєї мами - пупс. Його звали Рома. У нього була своя колисочка. Мамина бабуся шила для пупса багато речей. Він був одягнений як справжня дитина.
         Мама дуже любила цю ляльку!

Розповідь Каті Ковальової


       У моєї мами була улюблена іграшка німецький пупс-лялька на ім'я Антошка. Він був невеликий на зріст, його ніжки, ручки, голівка та все тільце на дотик були, як у живої людини. В нього були великі блакитні очки з величезними чорними віями. В ротику Антошки було лише два зубчики, та він завжди посміхався, тому ці зубчики було видно і дуже смішно. На ньому була одягнена блакитна в білу смужку піжамка із чепчиком. Мама його дуже любила і завжди пам'ятає про нього.
       А у тата улюблена іграшка - це залізниця. Йому купила її мама і він до неї дуже бережно ставився.  Потяг та вагончики були із пластмаси, а рейки  - залізні.
       Тато любив розкладати рейки на підлозі у своїй кімнаті і запускати потяг із вагончиками. Потяг був червоно-чорний. Тато його дуже любив і завжди складав у коробку.

Немає коментарів:

Дописати коментар